Återhämtning

Kom hem sent igår, så var ganska trött idag med. Åkte till stallet vid ett-tiden och tog det lugnt. Tycker inte att det finns ett bättre ställe än stallet att återhämta sig från gårdagen på. Det är så mysigt att pyssla om Hera ordentligt, träffa trevliga människor i stallet och sedan ta en lugn skritt-tur.

Träffade Josefin idag med, hon som har Aconto, Heras boxgranne. Aconto hade gjort illa sig lite i sin box under natten och var då lite svullen och halt i trav. Så hon följde med mig och Hera ut på en skrittpromenad idag med. Jättetrevligt :-)

Imorgon ska jag ta hand om Aconto åt Josefin, då hon ska bort. Jag har intaget imorgon också, så blir nog i stallet ganska länge... :-)

Nu är det myskväll som står på schemat.

Ha det bra!

Elin


Imorgon tar jag hand om Aconto, hoppas att han inte är svullen då längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0