Helgen

Jag har varit värdelös med att uppdatera bloggen under helgen. Så tänkte nu skriva lite om vad som har hänt de senast dagarna.

Fredag
Hera och jag fick sällskap av både Josefin, Aconto och Catharina med Vodka :) Det var jättetrevligt och Hera skötte sig jättebra. På kvällen så var jag på födelsedagsfest hos Linnea och Annika som snart fyller 21 (: STORT GRATTIS till dem! Det var jättetrevligt där. Sedan drog vi ut tillsammans till BJ (där jag och Anna kom in gratis! ) och där hade vi gryymt kul! En otroligt rolig kväll!!

Lördag
Jag var givetvis trött, eftersom att jag kom hem vid femtiden på morgonen. Så jag var i stallet läänge, eftersom jag var så seg. Skrittade Hera runt anläggningen och hon var lika snäll och fin som vanligt. 

På kvällen så cyklade jag till min kompis Per. Vi blev ungefär tio personer där och hade jättekul. Slutade dock med att vi cyklade in till stan, där vi drog runt på lite olika ställen och hade riktigt trevligt.

Söndag
Jag sov väldigt länge idag så kände mig väldigt utvilad när jag vaknade. Åkte till stallet på e.m. då jag hade intaget idag. Pysslade givetvis med det vanliga och skrittade sedan ut med en mycket pigg och glad Hera, som tydligen har kommit på idag att hon kan göra jämnfotahopp. Haha, hon tog bara något skutt upp i luften som av glädje, sedan var hon lugn och gick som vanligt igen.. Haha, knäppis.

Idag stängde de av fläktarna i stallet som har väsnats utanför Heras box i tre veckor. Så otroligt skönt! 


Nu kan Hera sova gott inatt, utan väsnande fläktar 

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Mysig bild. :)

2009-08-25 @ 08:22:38
URL: http://anderssons.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0