Lugn dag

Sov verkligen ut i morse och det var verkligen skönt! Vid lunch så åkte jag till stallet och mockade Heras hage, fyllde på vatten och allt det vanliga.. Sedan skrittade jag ut med henne och hon var lika lugn och snäll som vanligt :-) Tog in hästarna  också, då det var jag som hade intaget.

När jag kom hem så putsade jag våra tre dressyrsadlar som vi har hemma och fotade dem, för att vi ska lägga ut dem på annons! Kan länka till annonserna sedan när de är inlagda.

Nu ska jag sätta mig och läsa.

Ha det bra!

Elin



Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Vad har du för träns? :)

2009-08-10 @ 23:00:17
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0