Morgonfodring

Var i stallet i morse och utfodrade samt släppte ut alla hästar. Mockade och gjorde det vanliga, sedan skrittade jag ut med Hera som var lugn och snäll.

Sedan åkte jag hem och åt lunch för att sedan bege mig till stan, där jag gick till Norrlands nation och skrev in mig :-) Sedan träffade jag Anna och vi gick och shoppade lite. Sedan träffade vi Akis också och hade det så trevligt!  Ikväll blir det alltså utgång, trots att jag är mycket trött efter att ha varit uppe så tidigt och så sov jag inte så mycket i natt... Blir nog någon nation ikväll alltså! Ska bli grymt!

Ha det braa!!

Elin


Suget efter att få hoppa min fina nu, är stort

Kommentarer
Postat av: Frida

Hur ofta behöver man ta fodrigar på Hillton egentligen? :) Verkar som att det är rätt ofta?

2009-08-12 @ 20:14:22
URL: http://frajdolajnien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0