Mysig söndag

Sov länge idag då jag kom hem ganska sent igår. Var inte så himla smart av mig att gå ut igår, då jag hade jätteont i halsen och nu känner jag mig inte precis bättre... Var i stallet vid två och mockade och fixade allt och kikade lite på dressyrtävlingarna som var på Lurbo idag (som ligger precis bredvid vårt stall). Valde att vänta med att rida Hera, då jag inte visste hur hon skulle reagera på att det var så mycket rörelse runt om idag.

Så jag åkte hem och tittade på finnkampen och sedan givetvis EM-finalen i hästhoppning! Gud va fint Rolf-Göran red! Kul att han klättrade så i resultatlistan, till en 7 plats!

Efter en jättegod middag, som bland annat bestod av grillat kött och kantareller, så åkte jag, mamma och pappa till stallet och så följde de med ut och promenerade med Hera som skötte sig finfint! Gick på Stabbymalmsvägen idag med. Hon var dock väldigt varm i höger fram och svullen, men det gick ner ganska ordentligt efter att vi gått vår promenad. Väldigt mysigt var det att få sällskap!

Nu ska jag nog ta och lägga mig, imorgon är det upprop på Företagsekonomin, fast inte förns vid ett.. ;)

 

Sov gott!

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0