Ny vecka

 Igår så var jag i stallet vid lunch och fodrade alla hästar. Sedan pysslade jag med det vanliga och skrittade ut med Hera som har börjat bli riktigt rastlös. Det börjar tyvärr märkas när jag är ute och skrittar henne, då hon hoppar till för småsaker som hon inte annars bryr sig ett dugg om... Det känns väldigt tråkigt, hade hoppats på att hon skulle hålla sig lugn tills vi skulle börja trava. Men nu uttökar vi skritten i alla fall, med fem minuter i veckan. Så den här veckan är vi alltså uppe i 25 minuter och nästa vecka 30 osv...

På eftermiddagen så var jag i stallet igen, då det var stallmöte. Mitt första sådana. Var tevligt med lite fika och vi kom överens om att jag skulle hålla i maskeradhoppningen som vi ska ha när vi firar att Hillton fyller 20 år den 10/10. :) Så då får ni komma och kika!

Idag pysslade jag med det vanliga i stallet. Hade intaget så var där på eftermiddagen. Hera hade ett litet sår på h. fram och jag tyckte att hon var lite tjock i v. fram också... Hur lyckas hon när hon går i sjukhage? Åja, hon ömmade inte i alla fall. Om lite mindre än en månad så är det återbesök igen, vilket jag lääängtar så till. Hoppas att det går bra bara, så lätt att man får upp förhoppningarna allt för mycket.


Jag och Hera innan Arnoldträning i våras... Saknar att träna något enormt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0