Piggelin

Idag när jag kom till stallet så ösregnade det ute och hästarna hade inte fått täcken på sig på morgonen så Hera stog och huttrade i sin lilla hage. Jag tog in henne på en gång och lät henne stå inne och torka medan jag mockade och fixade med det vanliga.

Sedan så taktade jag och Hera ut. Hon bråkade lite idag med, tyvärr. Tycker att det är så himla jobbigt när hon gör det, då jag inte vågar bråka så mycket med henne tillbaka, då hon absolut inte får göra illa sig... Risken att hon gör det är ju extra stor nu. Men sedan fick jag skritta lite i ridskolans ridhus, då Alex tipsade om det, eftersom deras ridhusbotten (som de ska byta ut) har blivit stenhård, vilket passade perfekt för mig och Hera. Det var lite roligt för henne också att gå någon annanstans än vår vanliga runda.

Nu har jag nyligen kommit hem från en trevlig dan på stan med Annika och Linnea! Efter shoppingen så gick jag och Linnea och fikade tillsammans. Så himla mysigt! Linnea flyttar på fredag och jag insåg nu att jag kommer sakna henne enormt mycket! :(

Ikväll så blir det utgång med tjejerna på Snerikes tror jag. Hoppas att det blir kul :) Brukar sluta galet med det gänget....(;

Ha en toppenkväll!!

Elin

Hera börjar bli väldigt piggelin nu...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer sakna dig med! :'-(

2009-08-26 @ 19:45:46
Postat av: Linnea

oj, haha.. det var jag som skrev kommentaren innan ^^

2009-08-26 @ 19:46:46
URL: http://linneajarnstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

en häst på lurbo ska avlivas för han är helt förstörd i dframbenen, troligvis pga underlaget "/

2009-08-26 @ 20:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0