Sista helgen innan plugg

Idag var mamma med mig till stallet och hjälpte mig, sånt gillas. Hon följde med på min och Heras promenad också, gick bort förbi Anna-Karins stall. Hon uppförde sig ganska bra idag lilla Hera :) Hoppade till för lite småsaker och så, men annars blev det en lugn ridtur.

Var noga med att tvätta hennes ben efter ridturen för att hålla hennes sår rent och torkade det efteråt. Hade intaget också så mamma och jag hjälptes åt att ta in hästarna.

Nu är det som "vanligt" utgång som gäller med mina kära vänner. Blir V-dala nation ikväll tror jag. Men först förfest hon bästaste Anna!

Ha en underbar kväll!!

Elin


Hera får ha sitt nya fleecetäcke inatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0