Skön dag

Sov väldigt länge idag, då det blev en ganska lång kväll ute igår. Men roligt hade vi ;)

När jag kom till stallet så träffade jag Josefin och hon föreslog att vi skulle skritta ut tillsammans, vilket jag tyckte var en jättebra idé! Så trevligt att få lite sällskap på skrittrundan, både för mig och Hera. Hera skötte sig jättebra, som vanligt.

Efteråt var jag klar i stallet ganska länge och pysslade och kelade med Hera, som verkligen är extremt kelig just nu. Hon behöver mycket uppmärksamhet, vilket jag försöker ge henne så mcyket jag bara kan. Åh, jag blir på så himla bra humör när jag är i stallet och pysslar om min fina Hera! Hon gör mig verkligen glad.

Sen när jag kom hem så tog jag det bara lugnt resten av kvällen. En riktig återhämtningsdag.

Ha det toppen!

Elin



Ingen får mig att bli så glad som du


Kommentarer
Postat av: jenny

vilken fin häst du har!

2009-08-17 @ 17:09:07
URL: http://jbostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0