Underbar dag!

Började dagen med att äta en god frukost, hembakat bröd och Kellogs red berries. Sedan lade jag mig i solen och latade mig ett tag. Sedan åkte jag till stallet, mockade och fixade med de vanliga stallsysslorna. Skrittade ut med Hera och träffade Hannah och Alex, som jag tränar för :) Kul att träffa dem igen och höra lite hur det var med dem!

Sedan åkte jag hem och duschade och tog det ännu mer lugnt... Nu väntar utgång med mina kära vänner! :)

Haha, såg den här reklamen på teve idag, är det bara jag som tycker att den är så himla rolig? Har en känsla av att man måste vara "hästnörd" om man ska uppskatta den... ;)


'

Ha en toppenkväll!

Elin

Kommentarer
Postat av: Carolin Rosman

Haha, jo.. tyvärr, tror inte att hockey killarna sitter å roar sig åt den dära ..

Riktigt bra blogg :)

2009-09-08 @ 16:49:08
URL: http://fotografrosman.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0