Wannabe

Jag hade morgonfodringen idag med och var i stallet ca 6.40... Jag försöker intala mig att jag är en morgonmänniska och att jag vaknar av mig själv den tiden på morgonen. Men aj, jag är riktigt morgontgtrött. Visst, man kan bli värre än jag är, men det är bra segt att stiga upp så tidigt och att bara få i sig frukost den tiden på morgonen är ingen baggis för mig. Nej jag är en wannabe morgonpigg ;-) Men när jag väl kommer till stallet den tiden på morgonen, så tycker jag att det är mysigt och skönt att ha en lång dag framför sig.

Pysslade med allt det vanliga i stallet och skrittade Hera sin vanliga runda och hon var lugn och snäll. Efter det så släppte jag ut henne i sin nya sjukhage, som hon uppskattade. Det fanns lite gräs i den (i ungefär två minuter, men ändå) och så var det bra för henne att få lite miljöombyte. Så idag var hon minsann lugn och snäll att ta in från hagen.

Nu ska jag bara slappa framför teven med en hallon och banan smoothie :-)

Ha en bra kväll!

Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0