Godmorgon!

Idag sov jag ut länge. Så otroligt skönt! Har ju stigit upp vid fem hela veckan och jag som inte är det minsta morgonpigg blir ganska trött och seg av det.

Har precis ätit frukost nu, två mackor och O'boy. Ska byta om till stallkläder nu och ta och pallra mig till stallet och pyssla myycket om lilla Hera. Kanske hinner åka förbi granngården också och köpa nya vattenhinkar då Hera lyckats ha sönder sina... Men det som är lite synd är att de har slutat med svarta och röda hinkar.. :( Haha, sist jag var på granngården så tykte de jag verkade jättekonstig som frågade om de inte hade någon annan färg än militärgrön och blå på deras vattenhinkar. ;)

Det är ganska fint väder så kanske kan jag ta lite bilder också? Om jag kommer ihåg kameran förståss ;)

Ha en fin dag! Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0