Gott Nytt År!

När jag ser tillbaka på det gamla året så väljer jag att se de positiva sakerna. De är att Hera och jag var var i den bästa form någonsin i våras och jag ser tillbaka på roliga träningar och tävlingar som vi hann med. Jag kommer också att minnas dagen då vi fick beskedet om att Hera skulle bli bra igen.

Men framför allt så vill jag nu se framåt. Nästa år så vill jag ha ett skadefritt år (vore trevligt) och jag ska komma igång och börja träna och tävla med henne igen! Vi ska minsann hitta den där formen igen, båda två! :)


Hörs nästa år! ;)


 














Gott Nytt År!!


Kommentarer
Postat av: Tajna

Gott Nytt År Elin och lycka till! 2010 blir ert år!!!

2009-12-31 @ 19:45:51
Postat av: Julia

Hon är så himla fin, din Hera :)

2010-01-01 @ 23:28:45
URL: http://juliaosterlen.webblogg.se/
Postat av: caroline

fin bild den första... åhh sommar och tävling:)

2010-01-02 @ 22:30:27
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0