Händelserik söndag

När jag vaknade i morse så snöade det fortfarande ute. Mysigt :). Sedan åkte jag till stallet, där det var Julshow i ridhuset och tittade på när Josefin och Clara som red en liten dressyruppvisning. Josefins fina Aconto (Heras boxgranne)  gick jättefint!

Sen gick jag och mockade och fixade det vanliga i stallet innan jag tog in Hera. Tvättade hennes svans idag. Behövdes verkligen, då den blir så himla äcklig när hon är så dålig i magen hela tiden (som hon blir av det lugnande medlet). Därför tycker jag att det är lite skönt att hon får ta en paus från det lugnande, som idag. Just för magens skull.

När jag kom hem så käkade jag en lite sen lunch och sedan åkte jag och min syster till Friskis och Svettis och gymmade lite! Kändes skönt! Nu har jag kommit hem. Ska strax hoppa in i duschen, sen blir det till att åka och städa på jobbet.

Ikväll så ska jag åka till Linnea och Annika och ha (nörd)filmkväll :). Vi ska bara kolla på hästfilmer och snacka skit och mysa! Ska bli jätteroligt att få träffa dem igen!

Ha en bra söndagkväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0