Klappat och klart

Nu har jag kommit hem efter att ha gjort den muntliga tentan på SLU..... och jag klarade det! :D Känns så himla skönt! Jag behöver inte plugga en massa latin mer ;).

Var i stallet i morse, men mockade bara och fixade lite mat, samt hann pyssla lite med Hera, men inte rida. Ska dit senare i eftermiddag igen när jag får tillgång till en av bilarna. Pysslar nog lite mer med Hera då, nu när jag inte har något att plugga så har jag mer tid till sånt pyssel.

Nu är det bara en vecka till Julafton också! Åh, nu får jag en riktig julstämning! Har varit jättefint väder här hela dagen också, ganska kallt men helt klar himmel hela tiden, så jag promenerade faktiskt till SLU. Tog ungefär 20 minuter och var riktigt skönt att få frisk luft. Imorgon tänkte jag åka in till stan och handla lite julklappar också :). Har faktiskt några ideer på vad jag ska köpa...

Kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0