Måndag

Jag var riktigt trött i morse när jag åkte till stallet. Kunde inte somna igår, vilket nog berodde på att jag sov till halv tolv på söndagen... Red tillsammans med Josefin och allt gick jättebra. Hann med att mocka och så också innan jag åkte hem och gjorde mig i ordning för skolan. På vägen till skolan så mötte jag lite snabbt (jag cyklade och hade bråttom så var väldigt snabbt) söta Annika som var på väg till en föreläsning (antar jag) på SLU :). Åh, vad jag saknar att hänga med henne och Linnea! Men har ju typ ingen tid över alls till något annat än studier och Hera.

Hade som sagt palpationsövning idag så vi fick klämma en massa på SLU:s ubildningshästar som mest består av gamla travare. De var verkligen lugna och snälla. Stog typ helt stilla i drygt två timmar.

När jag kom hem så somnade jag på soffan, som vanligt.. Men när jag vaknade så hade jag (fortfarande) världens huvudvärk som bara inte vill försvninna! Usch... Men snart ska jag ta bussen till stan där jag ska träffa Anna för lite shopping :). Vår fina Akis fyller nämligen år i morgon! Ska passa på att titta efter lite julklappar också. Har inte en enda! :O


Saknar träningarna så sjukt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0