Nyårsafton

Var i stallet någon gång före åtta idag med. Började med att rida min fina i ridhuset. Vi red 5 x 2 minuter idag och hon känns bara finare och finare! Mycket som sagt för att även jag börjar hitta tillbaka lite och att hon då känner igen sig. Men trode verkligen inte att hon skulle kännas så fin efter att bara skrittat i sju månader. Fast vi bara gör tempoväxlingar i traven så är hon så rolig att rida. Hon gör mig så glad den hästen! (:

Efter ritten så kändes hon väldigt lugn och harmonisk. Känns verkligen som att både hon och jag har blivit så mycket gladare av att få börja trava igen! Och det känns som att det går så snabbt framåt när vi får uttöka med en intervall varannan dag.

Är som sagt, väldigt roligt att vi börjar komma igång igen! :)


Puss på min fina! (såg nu att snokremmen är fäst fel på den sidan.. :S Men när bilden var tagen så skrittade vi endast)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Fin bild igen! Haha japp. Och det är bra med Spring Time också och allt går framåt så det är verkligen jättekul! :D

2009-12-31 @ 16:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0