Onsdag

Jag och mamma tog lite sovmorgon idag. Steg inte upp förrän klockan sex! Woho!  Mamma fick sova lite längre än mej idag, då jag åkte till stallet först och gav Hera kraften med lugnande. Hem och käka frukost och sen tillbaka. Sedan skrittade vi i ridhuset. Var helt ensamma hela tiden. Vi är uppe i 50 minuter om dagen nu, så jag var lite uttråkad och bläddrade i en hästtidning som låg i ridhuset, samtidigt som vi skrittade... Hehe.

Innan vi skulle åka hem så kom det en ny häst till stallet! Ett sött litet 5 årigt sto som åkt ända från Danmark.


"Maja" var den sista hästen de levererade.

En väldigt trött liten häst kom ut ur lastbilen


Väl inne i boxen häslar Shannon henne välkommen


Hunden Leo var instängd på toaletten och ville komma ut. Dock var kattluckan lite för liten...


Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

HÄSTFREAK? DÅ ÄR DET HÄR BLOGGEN FÖR DIG!



Just nu pågår en annorlunda FRÅGESTUND; Ställ era frågor till Julia! Nu får ni chansen att veta hur jag verkligen är, eller varför inte passa på att fråga något om Julia själv?



SKYNDA ER IN OCH BOMBA PÅ MED FRÅGOR!

Länk: http://frejalindskog.webblogg.se/2009/december/fragestund-julia-svarar.html

2009-12-10 @ 00:48:35
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0