Skrittäcke?

Jag har letat rätt länge nu efter ett snyggt skrittäcke utan att hitta något. De jag sett är väl inte fula, men ser så alldagliga ut, eller så har alla andra sådana och det kan jag tycka känns lite tråkigt att bli "en i mängden". Så jag och mamma bestämde oss (typ igår) att vi skulle ta och sy ett eget skrittäcke! :D Så svårt kan det väl inte vara? Så vi var på Ohlssons tyger idag och inhandlade ett fint fleecetyg. 


Känns nästan synd att det är nyårsafton nu bara, har ju lust att sätta mig och sy på en gång! Men har verkligen fullt upp nu med annat som måste bli klart till ikväll. Men ska bli roligt att fira nyår också förstås med en massa vänner! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0