Tisdag

Red tillsammans med Josefin i morse idag med :). Hera var pigg och glad hela tiden och lite extra glad efter att ha "råkat" komma fram i tre små travsteg... ;) Hann mocka och fixa allt innan jag skyndade mig hem för att lämna över bilen till pappa som skulle åka till jobbet.

Sedan så försökte jag plugga så gott det gick. Läsa mina vetenskapliga artiklar och kritiskt granska dem. Är inte lätt kan jag säga, just för att det är så många begrepp man inte förstår. När min syster Linda kom hem från skolan, vid fem så cyklade hon och jag till Friskis & Svettis som inte ligger långt härifrån. Där gymmade vi i drygt en timme! Kändes verkligen skönt att få jobba ordentligt. Jag börjar nämligen bli lite orolig för hur jag kommer känna mig när det är dags att sätta igång Hera igen. Är ju inte så bra om vi båda är ur form. 

När vi kom hem så hade mamma lagat mat, vilket smakar extra gott när man har jobbat! 


Linda och Hera. Saknar verkligen den tiden, då hon var i full kondition och lugn som en filbunke... Fina Hera! 

Kommentarer
Postat av: Tajna

Härlig bild! Saknar verkligen solen...

2009-12-09 @ 10:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0