"Godmorgon"

Kom hem ganska så sent igår, efter en riktigt rolig kväll! Vi skulle som sagt på skiva på skarholmen, men när vi kom dit så upptäckte vi att man inte kom in utan biljet!! Vilket man annars alltid gör. SÅ himla typiskt, de hade sålt slut på alla och till och med tryckt nya som de också sålt slut på... Så jag och Anna cyklade in till stan och gick på en knäpp skiva på people istället. Hade velat gå på skivan som var på BJ men det var en kille där som jag och Anna försöker undvika, så det blev People istället... :-P

Sitter och gör sista förberedelserna inför redovisningen jag ska ha i svenskan idag. Ska visa klipp från Robinsson och analysera det. Haha, är faktiskt riktigt roligt, guuud va tv4 överdramatiserar allt!

Börjar halv två, men vi ska träffas i skolan en halvtimme innan, för att förbereda oss. Känner mig ganska pigg faktiskt, men vi får väl se hur jag känner mig ikväll när jag ska på skiva igen ;-)

Hörs i eftermiddag!

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0