Kloning?

Är verkligen genomförkyld idag med.. Inte kul alls. Så det blir ingen skola för mig i morgon, vilket är både skönt och tråkigt. Tråkigt för att man kan bli lite uttråkad av att ligga hemma och vara sjuk och för att jag vill få saker gjorda i skolan och inte få allt sedan.

Nu har jag precis suttit och ätit rabarberpaj med familjen och tittat lite på filmen från tävlingen. Riktigt mysigt!

Kom och att tänka på hästhoppningen jag såg igår, från Hamburg. Ingen svensk var med, tyvärr.Rolf Göran var struken på grund av en sträckt ljumske... Men en annan av mina favoriter var med, nämligen Judy Anne Melchior på sagohingsten Levisto Z. Förutom att han hoppar otroligt bra så är han ju bara så läcker att titta på! Men nu sägs det att man gjort en kloning av honom... Vill ha! Haha, någon som har lust att köpa honom åt mig? ;-)  Undrar vad prissumman på en sådan häst ligger?



Den grymt snygga hingsten Levisto Z finns nu i två upplagor

Kommentarer
Postat av: elin karlsson

super fin, min kompis har en häst som är helboror med denna, en riktig kopia av varandra! :)

2009-05-25 @ 15:25:49
Postat av: Elin

Tufft ;-)

2009-05-25 @ 20:29:26
URL: http://fornbrandt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0