Kristihimmelfärd

Vaknade vid halv elva idag, av att mamma väckte mig. Var väl inte jättepigg efter gårdagen, men mådde mycket bra efter att ha ätit en god frukost. Skivan på BJ igår var mycket rolig och jag har tappat rösten efter mycket skratt igår.  Åkte till stallet och mockade och fixade och sedan så kom Marie och tittade på Heras ben. Vi kollade henne på rakt och böjt spår och hon kände på benet och tyckte att hon såg fin ut. Hon kunde inte se någonting, varken på rakt eller böjt spår så hon gav mig klartecken att få börja rida igen! :-)

Så jag red lite lugnt idag, red i lite drygt en halvtimme, men skrittade mycket av den tiden. Hon kändes förvånansvärt fräch men mycket pigg och glad att få röra på sig igen. Så det var mycket roligt! Ska longera henne efter ridningen i morgon också¨för att se att hon fortsätter att röra sig som hon ska. Om hon gör det, så ska jag träna för Hannah på lördag och checka av att hon är okej inför tävlingen i Hallstavik på söndag.

Nu är det myskväll som väntar. Ska försöka hålla tyst ett tag så att min hals får vila lite. Det behövs...

Ha det toppen!

Elin  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0