Lång dag..

Började halv nio i morse, så det blev till att stiga upp tidigt och jag var jättetrött! Hade en dubbellektion med natur och sedan hade jag int. ekonomi där jag skrev klart min Årsrapport till mitt UF företag... Inte det roligaste vill jag lova! Sedan fick jag stressa iväg, skulle till tandläkaren kl. två och jag hann precis i tid ditmen så gällde det att hitta en parkering också, vilket var lättare sagt än gjort... snurrade runt i en evighet men det var smockfullt! Så fick tillsut parkera på studenternas och gå dit... Så jag kom 35 minuter försent! Så vi hann inte göra något, utan fick boka in en ny tid. 

Sedan fick jag skynda tillbaka till bilen och åka in till stan och lämna årsredovisningen. Sedan snabbt hem och byta om och åka till stalet för att eftermiddagsfodra! Mockade och grejade och pysslade med Hera. Sedan tog hon och jag en liten promenix (i duggregn) som var gansak mysigt. 

När jag kom hem så hann jag inte äta något, han slänga i mig ett glas mjölk, sedan byta om för att åka och hämta upp Anna. Hon och jag åkte sedan in till stan och tittade på Skrapans musikal, där Akis hade huvudrollen! Hon var jätteduktig!  nu är jag hemma igen, har fått två jättegoda mackor av mamma och känner att behovet av sömn är mycket stort just nu, så tror att det blir en tidig kväll för min del.

I morgon, eller på torsdag så kommer Marie, vår veterinär förbi och ska kolla om Hera är frisk. Håll tummarna för det nu!

Vi hörs i morgon!

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0