Sho!

Nu har jag varit i stallet och mockat och fixat, samt skrittat ut på Hera barbacka! Hon är inte den bekvämaste att sitta på, men i skritt så går det bra. Imorgon så kommer Marie och tittar på henne, hoppas verkligen att hon är helt frisk nu och inte haltar. Det skulle kunna betyda att jag kan tävla på söndag, om hon känns okej, vill säga. Om hon skulle kännas ofräch så stryker jag mig.

Är klar med alla arbeten nu, så enormt skönt!! Bara svenska kvar till nästa vecka, men den är inte allt för jobbig...
Ikväll så är det skiva alltså! Eftersom att temat är färgklick så ska jag ha en söt svart/vit blommig klänning med rosa pumps från Tamaris till! :-) Ska ut med Anna, Imi och Akis och det kanske blir förfest hos Imi. Ska bli skitkul!!

Hoppas ni får en lika kul kväll!

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0