Shooo

Var hemma idag då jag hade ont i huvudet i morse. Så jag passade på att jobba med religionsarbetet som är tills i morgon. Blev klar i ganska bra tid, för en gångs skull. Mycket skönt!

Åkte även till Sporren och reklamerade mina tretorn-stövlar då de gick sönder på tävlingen igår! Mycket tråkigt, de är ju helt underbara att rida i, men kvalitén är kanske inte den bästa. Får ett par nya om ca. en vecka, så det ser jag fram emot! :-)

Red ut med Hera idag för att ta det lite lugnt. Hoppade ju inga höjder igår, men det tar på krafterna att åka iväg på tävling. Skrittade och joggade henne lätt för att få henne lite mjuk. Gjorde många avsaktningar från trav till skritt och galopperade lite smått på en äng.I igång- och avsättnignarna så skulle hon vara ställd för att stretcha sidorna ordentligt. Hon kändes väligt pigg och fräsch vilket var skönt. Skrittade av väldigt länge för att hon rikigt skulle få slappna av.

Nu ska jag gå och lägga mig!

Hörs!

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0