Sorry

Dåligt med bloggandet igår, men hade fullt upp hela dagen

På förmiddagen åkte jag till stallet och mockade och fixade och red sedan Hera på dressyrbanan. Tog det väligt lugnt då hon hade ordentligt med träningsvärk från Haagaträningen. Sedan åkte jag hem och fixade mig för att sedan ta bilen der till stan med min kära lilla syster. Där hittade jag min skivklänning som jag ska ha på min klass egen skiva som är nästa fredag :) Den är underbar!  Sedan tog vi en fika på Chagall innan jag körde hem henne igen.

Hann bara visa mamma min skivklänning innan det var dags att åka in till stan igen. Hämtade upp Anna på vägen och sedan skulle vi, med klassen, se på Knutby på Stadsteatern! Den var väligt bra tycker jag, nästan lite läskig, just för att man vet att det faktiskt har inträffat.

Kom hem ganska sent och var jättetrött. Åt några mackor och sen gick jag och la mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0