Uteritt

Red ut med Hera i det fina vädret. Hon är nog lite brunstig nu, hon tyckte i alla fall att vi absolut skulle hälsa på hästarna vi mötte och gärna följa med dem hem... Hon var mycket pigg och glad och jag red henne lite på ängen och i hågadalen. Jobbade mycket med min sitts, att jag ska sitta mitt över henne och djupt i sadeln och att jag skulle hålla min vänsterhand låg och stilla. Gjorde lite tempoväxlingar och hon kändes taktmässig och superfin!

Pysslade lite efteråt och nu har jag gjort klart affärsjuridikarbetet och ska plugga matte... Suck. Längtar enormt mycket till vår skiva på fredag! :)

Ha det underbart!

Elin



Hera solar lite i hagen i det fina vädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0