Är ni skrockfulla?

Jag är nämligen lite skrockfull... Jag tror väl innerst inne inte på sånt, men ibland kan jag liksom inte låta bli. När jag satt på kliniken i måndags och väntade på att veterinären skulle komma och titta på Hera så fick jag ett sms från en vän. Det var ett kedjesms som löd så här:

Önska dig det du önskar mest. Läs inte vidare förän du önskat.

Jag behöver väl knappast säga vad jag önskade där, i väntan på veterinären och allt? Så jag önskade och läste sedan vidare...

Himlens änglar kommer till dig och låter dig förverkliga din önskan om du skickar vidare detta meddelande till dina vänner du önskar väl. Om du inte skickar vidare detta till 10 vänner kommer din önskan ske tvärtom. Det funkar...


Ja när jag sitter där och verkligen vill att det ska gå bra, ja då är jag i mitt skrockfullaste jag. Jag brukar inte skicka kedjesms vidare, då jag inte tror på sådant egentligen och tycker inte själv om att få dem. Men den här gången så var jag beredd att skicka "om det var det som skulle krävas för att Hera skulle visa sig vara frisk"... Haha okej, låter kanske bättre i mitt huvud, men ungefär så tänkte jag just då. Så jag tänkte skicka tio sms till mina vänner men något hindrar mig. Men urådriga mobil säger att meddelandet är för långt för att den ska klara av att skicka det.


Jag tänkte nästan på en gång "Nu är det kört! Nu blir hon inte frisk.."


Haha, har ni också varit så skrockfulla någon gång eller haft en sådan tajming som jag hade i måndags?



Måste erkänna att det händer att jag undviker a-brunnar också... Haha, varför ta risken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0