En bra rubrik.. någon?

Ja, min fantasi för rubriker är helt slut som ni kanske märker.. Men var i stallet som vanligt idag och mockade och fixade med det vanliga. Var helt ensam i stallet hela tiden faktiskt, kändes nästan lite konstigt, men också väldigt skönt då jag kände mig lite för trött för att vara social.. Hera var snäll att skritta med idag. Vi höll oss på anläggningen hela tiden.

Det var riktigt varmt och skönt ute idag, så Hera var faktiskt lite varm och svettig (på sadelläget) när vi kom tillbaka från skrittrundan. Så jag passade på att duscha hela henne så hon blev riktigt fin, innan jag släppte ut henne i hagen igen.

När jag kom hem så duschade jag och gjorde mig snabbt i ordning (tror nästan jag slog något slags rekord!) innan jag tog bussen ner till stan för att möta upp Anna och ta en fika tillsammans! Åh, va mysigt vi hade det ;) Köpte även lite nödvändigheter när jag ändå var på stan. 

Nu är det fotboll som gäller, har precis tittat på första halvlek med Sverige mot Malta och ska snart titta på den andra. Sedan ska jag till Akis och ha lite filmmys :)

Ha en bra kväll!

 

Elin


Bild från 2007 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0