Fredag!

Idag var jag i stallet på förmiddagen och mockade innan jag tog in min fina. Idag fick jag sällskap av Eva och Pajazzo de första 25 minutrarna vi red på anläggningen. Det var skönt för då höll sig Hera lugn som en filbunke och var även jättelugn de resterande 15 minutrarna. Så himla skönt! Jag är så rädd att hon ska hitta på något och skada sig nu när det är så nära inpå återbesöket. 

Efter ritten pysslade jag lite med henne innan jag släppte ut henne och gav henne lunch-hö.


Solar i hagen ;)

Sedan åkte jag hem och duschade och fixade mig innna jag åkte ner på stan och träffade Anna, Emma, Ebba och Martina. Vi tog en fika tillsammans, jättemysigt.

Nu ska jag göra mig i ordning för utgång. Vi ska på släppet till gasken på Norrlands ikväll :)

Ha en trevlig fredagskväll!

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0