Freedag!

Glömde helt bort att skriva igår, hade så mycket annat att tänka på. Hera skrittade jag före lunch igår med, det är lugnast ute då. Hon skötte sig jättebra, men skrittade bara i 20 minuter. Vi har valt att backa tillbaka bandet lite och skritta kortare sträckor ett tag nu. Hon hinner nämligen inte hitta på så mycket bus under 20 minuter och så kan hon vandra lite i sin hage som nu är lite större..

På kvällen så åkte jag hem till Anna och vi köpte pizza tillsammans och åt och hade väldigt mysigt. Sedan så hade hon en liten hemmafest och det kom alla möjliga festliga och trevliga människor dit. Mycket roligt! Blev en ganska lång kväll, med andra ord..

Idag så har jag skrittat Hera 20 minuter som vanligt och hon skötte sig fint. Pyssel med henne och i stallet som vanligt också, förstås.

Ikväll så blir det fredagsmys hemma för min del. Ska bli skönt att koppla av hemma med familjen med godis och en kanske en bra film.

 

Ha det bra!

Elin

Fina Hera


Kommentarer
Postat av: Tajna

2009-09-25 @ 16:14:46
Postat av: Tajna

Världens vackraste häst!

2009-09-25 @ 16:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0