I will try

En riktigt grå dag var det för mig idag. Inte bara vädermässigt.. När jag vaknade i morse så var mina ögon svullna (?!), visste inte att de kunde bli det av att gråta för mycket. Mycket underligt. Har kännt mig helt tom hela dagen.

Jag och mamma förstorade Heras hage idag så att hon ska få röra lite mer på sig och rulla sig och vara mer häst helt enkelt. Vi kommer nog att förstora hagen ytterligare sen, men om vi gör det nu på en gång så kommer hon väl att springa som en galning och gå sönder på en gång.

Mamma och jag hade tagit med tränset till kliniken, ifall det skulle behövas igår. Men så var vi så smarta att vi glömde att plocka ur det igen och tog givetvis inte med nyckeln till transporten när vi var i stallet idag! Klantigt... Så det blev till att gå en bit med en vild häst i grimma och grimskaft, vilket jag inte gör om kan jag meddela.

Jag vill verkligen tacka alla er som hör av sig till mig och visar att ni bryr er! Det betyder otroligt mycket för mig! Så tack för att ni finns.

Ha en mysig kväll!

Elin


Utan er skulle jag aldrig orka. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0