Lördag

Var i stallet efter lunch idag och fixade det vanliga innan jag tog in min fina. Hon var lika kelig som vanligt och jag och hon hade vår dagliga "klistund" då jag kliar henne och hon kliar mig tillbaka. Så himla mysig är hon! Skrittade runt anläggningen idag och eftersom det är helg så var det mycket folk vid ridskolan. Mycket barn och bilar som Hera tyckte att hon kunde hoppa till för... Typiskt nu när hon har så mycket energi i kroppen, hon har ju trots allt vilat i tre månader nu.

Ikväll så blir det en mycket lugn kulturnatt för mig. Har redan somnat i soffan x antal gånger, vilket talar för hur pigg jag känner mig. En annan anledning till att jag tar en lugn kväll är att jag har helgfodring i stallet i morgon, vilket innebär att jag har morgonfodring, lunchfodring och kvällsfodring. Så jag kommer i princip tillbringa hela dagen i stallet.

Men innan jag bäddar ner mig i soffan så ska jag skriva klart min uppgift jag har i Företagsekonomi. Lite lagom kul kanske, men ska bli skönt när det är gjort.

Ha en trevlig kulturnatt!

Elin


Det är inte bara jag som är lite pömsig idag... ;)


Kommentarer
Postat av: Tajna

Åh, vilken liten plutta... :)

2009-09-12 @ 21:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0