Lugn helg

Igår var en väldigt trevlig kväll med bio och promenad. Filmen däremot går väl att diskutera.. Den var mer rolig än en läskig skräckfilm.. Haha, men ja det blev kul ändå ;)

Var i stallet vid ett, efter att jag kört Linda till stan. Mockade och fixade allt innan jag tog in min fina och pysslade och borstade henne. Jag märker oftast på henne om hon har en lugn dag eller inte, redan när jag ställer henne i gången. För om hon är lugn och står stilla där så är hon oftast lugn ute också. En sådan dag var det idag, så det var jätteskönt! Hon hoppar till för småsaker dock, men det kan jag stå ut med. Så länge hon går framåt på alla fyra någorlunda lugnt så är jag nöjd och glad. Skrittade runt anläggningen i 30 minuter, vilket både hon och jag är lagom trötta på men ja, vad gör man?

Har jättelust att gå ut med tjejerna ikväll. De ska nämligen till V-dala, men jag är för sjuk för att gå ut så det får bli en lugn hemmakväll idag. Känns ganska tråkigt då jag är väldigt rastlös av mig.. Men det är i alla fall fotboll på teve ikväll! Sverige mot Ungern och än så länge leder Sverige med ett mål, så det ser bra ut ;)

Ha en bra kväll, så hörs vi!

Elin


Hon är så mysig att pyssla med min lilla Hera. Bilden är från oktober 2008.


Kommentarer
Postat av: Roos

Jag ville också till V-dala men är för sjuk jag med :( det suger!

2009-09-05 @ 21:52:27
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0