Onsdag

Började dagen med att äta en god frukost. Sov ut till halv tio idag vilket var så sköönt! Var så trött efter gårdagen. Åkte direkt till stallet efter frukost och tog in Hera det första jag gjorde när jag kom dit. När jag var mitt uppe i borstandet så träffade jag en mycket stressad Kattis (har häst i samma stall) som skulle lunchfodra men som inte skulle hinna tillbaka till jobbet. Så jag tog hennes lunchfodring och sedan blev det en lugn skrittrunda med Hera utomhus. Var riktigt fint väder ute idag, även om det var lite kallt.


Sedan släppte jag ut Hera till lunch-höt som väntade i hagen och gick in och mockade och fixade med det vanliga samt mockade hagen. Sedan så målade jag golvet inne i sadelkammaren, som ser riktigt fin ut nu! Hade intag idag också så när jag var klar med allt det vanliga så tog jag in hästarna i mitt lag och åkte sedan hem.

 

När jag kom hem så hjälpes min syster och jag åt att städa hela huset, då min morbror kommer på besök på fredag och vi ville slippa göra allt i morgon. Sedan så bakade jag choklad och vanlijmuffins som blev jättefina :) Efter det så stack jag ut och sprang en runda. Kändes riktigt bra och ännu bättre nu efteråt. Ska snart ha kvällsfika med familjen och så ska jag läsa en bok. En riktigt mysig kväll med andra ord!

Ha en toppenkväll


Haha, en lite rolig bild på Hera i hagen


Kommentarer
Postat av: Tajna

Chokladmuffins!!! Mums!

2009-10-01 @ 08:45:59
Postat av: Josefine

En jättesöt bild tycker jag :)

2009-10-01 @ 22:30:23
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0