Pigg och lugn häst

Igår när jag var ute och skrittade Hera som vanligt så var hon jättepigg och brallig! Hon brallade för småsaker och kunde inte stå stilla. I slutet var det så illa så att jag var tvungen att hoppa av henne.. Usch det var inte kul.

Men idag så var Hera jättelugn och snäll att skritta ut med! Haha, hon kanske hade dåligt samvete över att hon varit så bråkig dagen innan, eller så kanske hon brallar varannan dag? ;) Aja, väldigt skönt var det att skritta ut med en lugn häst i alla fall. Tog emot ett stort lass halm och silage idag också, var lite klurigt att få in allt men det blev riktigt bra! Sedan hade jag intaget också, så det blev många timmar i stallet idag (:

Nu sitter jag och tar det lugnt, slötittar lite på teve och äter glass!

Hoppas ni har en bra kväll!

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0