Söndag

Idag var jag i stallet länge, igen. Dels av anledningen att jag skulle mocka och göra mat åt Fatima idag med, men även att jag har en lite gris till häst som sölar som bara den i boxen, så jag tog en liten skurardag :P  Skrittade lite runt anläggningen men inte förbi ridskolans ridhus, då de höll på att byta underlaget där inne, så de väsnades något enormt. Hera är inte något fan av oljud just nu när hon letar anledning till att göra skutt och krumelurer med mig på...

Så jag red inte riktigt så länge som jag kanske borde ha gjort, men tog det säkra före det osäkra den här gången och slutade medan hon var någorlunda lugn. Imorgon är det som sagt återbesök! Jag är riktigt nervös för det faktiskt.. men jag vågar inte ha allt för höga förväntningar då jag inte vill bli besviken. Ska till stallet ganska tidigt i morgon, innan jag ska på föreläsning hade jag tänkt. Sedan är återbesöket på Mälarkliniken kl. 19.00. Håll tummarna för oss!!

Ha det toppen!

Elin


Hoppas på att få sätta igång dig snart!

Kommentarer
Postat av: Roos

Lycka till!!

2009-09-21 @ 22:39:14
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0