Söndag

Idag sov jag ut länge, vilket var jätteskönt. Är lite extra trött nu när jag är sjuk... Sedan åkte jag och mamma till stallet. Hon hjälpte mig med mockning och lite annat fix i stallet, det gillar vi. Efter det så var det dags för den vanliga promenaden. Mamma gick med oss, så vi gick på Stabbymalmsvägen, då det är ganska slätt och hårt underlag på den vägen. Hera var väldigt lugn och skötsam idag, vilket alltid är lika uppskattat. Nu är vi uppe i 35 minuter om dagen. I morgon är det två veckor kvar till återbesöket!

Svullnaden och såren(/rasp) hon hade på höger fram är nästan helt borta nu, vilket känns väldigt skönt. Jag har tvättat benet samt torkat och smörjt det med en salva som heter Bepanthen och den har verkligen hjälpt! Har bara använt den i några dagar och jag har sett en stor skillnad på så kort tid! Rekommenderas!


Efter mycket pyssel i stallet med Hera så släppte vi ut henne i hagen igen. Nu sitter jag hemma i myskläder och känner mig sådär lagom pigg. Tänkte åka till jobbet och städa snart, så jag har det gjort. Sedan blir det en lång varm dusch och lite plugg när jag kommer hem.

Ha det bra!

Elin


Hon betyder så mycket för mig, min fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0