Tillbaka till vardagen

Nu känns det som att de flesta har fått veta vad som hänt och som att jag brytit ihop, ordetnligt. Nu är det alltså dags att gå tillbaka till vardagen igen, sluta tänka på det hemska och bara se framåt och försöka se det positiva i vardagen. Bara fortsätta som jag gjort tidigare och hålla tummarna för att det ska räcka.

Tror att Hera var glad över att ha fått åtminståne en dubbelt så stor hage än tidigare. Nu kan hon vandra runt lite och rulla sig och inte känna sig lika instängd som tidigare. Hon var lugn att skritta idag - TACK för det, behöver lite lugna rundor, har tröttnat på Rodeohera för tillfället.. Pysslade om henne ordentligt innan jag släppte ut henne till hagen där lunch-höet väntade. 

Sedan har jag även åkt runt till de flesta stallen i närheten och satt upp de sista flygbladen som var kvar. Satte upp några i förrgår också, men patronen i skrivaren tog slut så fick dela ut resten idag  :|

Så ni som har häst i Lurbotrakten får absolut ta och anmäla er till Maskeradhoppningen den 10/10. Ska lägga in ett separat inlägg om den tänkte jag.. 

Ikväll blir det filmmys med glass i soffan! Ska bli riktigt skönt med en lugn kväll.

 

Bamsekram från mig!

Elin

 

 
Fortsätter med skrittrundorna. Bilden är tagen med mobilkamera därav kvalitén.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0