Tisdag

Hade företagsekonomi vid nio i morse och jag cyklade väldigt trött till föreläsningen. Lektionen varade dock inte så länge, bara till 10.45 då vår föreläsare inte hade något mer att säga... Suck, hon är inte så bra alltså och det är verkligen tråkigt.

Men när jag kom hem så åt jag en talrik gröt till lunch och sedan åkte jag till stallet. Mockade och fixade det vanliga innan jag tog in Hera. Det blåste väldigt mycket idag med så jag bestämde mig för att skritta henne i ridhuset, vilket jag tror att jag absolut gjorde rätt i. Hon höll sig lugn där inne och vi var ensamma den största delen av tiden. Ja ensamma från hästar alltså, jag hade nämligen sällskap av Traudi Björling, Eva, Anne och Sarah som satt på läktaren och tittade på :P

Skrittade henne i ungefär en halvtimme. Sedan åkte jag hem och åt middag innan det var dags för mig och min syster Linda att åka in till stan för att gå på sykurs :)

Nu ska jag sätta mig och läsa lite!

Ha en bra kväll

Elin

Skulle behöva sätta en sån här skylt bak på Heras rumpa nu tror jag.. Speciellt när det är blåsväder som idag.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, vilken söt bild! Det är så jobbigt när dom håller på och flyger runt direkt när det blir blåsigt...

2009-09-30 @ 14:40:53
URL: http://jsohlman.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

sv: jahaa, jo min föreläsare är inte heller så rolig. för han vet inte ens vad han pratar om eller lär ut. Men jag pluggar extra hemma och lånar böcker på bibliotek för att förstå :)

2009-09-30 @ 15:21:21
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Annika

haha, tkr du inte att föreläsaren är bra? ;-) riktig guldgruva.. eller inte;-)

2009-10-03 @ 21:59:13
URL: http://jarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0