Torsdag

Idag var jag i stallet på förmiddagen och mockade och fixade allt runt om. Sedan åkte jag hem och käkade lunch, tog en dusch och gjorde mig i ordning innan jag cyklade till ica och handlade lite nödvändigheter. Efter det tog jag cykeln hem igen och väntade på mamma en stund. Sedan åkte hon och jag tillbaka till stallet då jag hade intag + en annans intag också som jag kommer ta en gång i veckan nu, mot betalning :)

Sen skrittade jag ut med Aconto och Josefin för Aconto hade ett svullet ben idag. Undrar verkligen hur han lyckas göra illa sig själv så. Han hade ett ganska läskigt sår också... Var ingen jättelugn runda den här gången. Vi konstaterade att vi var ute helt fel tid på dagen, då det kom väldigt mycket bilar på vägen och traktorer och vi red förbi hagar där hästarna var oroliga för att de skulle in osv... Men ingen kom till skada och det gick bra. Nu är det bara tre dagar kvar till återbesöket så jag hoppas verkligen att hon håller tills det!!

På kvällen åkte jag tillbaka till stallet en tredje gång för att vi skulle ha ett litet stallmöte angående Hilltons jubileum den 10/10. Det är nämligen jag och Sigrid som håller i maskeradhoppningen. Så på mötet spikade vi idéer och tider, så nu ska jag göra lite flygblad som jag ska sätta upp i stallen runt om. Hoppas att många kommer och anmäler sig!

 

Hoppas er dag varit bra!

Elin


En maskeradhoppning kan bli riktigt rolig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0