When you try your best but you don't succeed

Ja, som ni kanske förstår så gick det, mot all förmodan inte bra på återbesöket idag. Heras gaffelband hade inte läkt som det ska efter drygt tre månaders konvalecens. Det betyder att jag måste skritta henne som jag gör nu i ytterligare två månader. Det betyder att prognosen för min fina nu inte längre ser ljus ut. Om det inte ser bra ut när vi åker tillbaka om två månader, så finns det inget mer man kan göra för min fina fina lilla Hera.

Jag kan inte beskriva hur enormt ledsen jag är just nu. Jag grät hela vägen tillbaka till stallet. Grät när vi lastade ur henne och ställde in henne. Grät på vägen hem och jag sitter nu hemma och kan fortfarande inte sluta. Jag kommer nog gråta tills mina tårar är slut. Det är som ett enormt tomrum som inte går att fylla. Jag kan inte ha gjort något mer än vad jag gjort för Hera. Men nu vad ska jag nu göra? Jag ska självklart fortsätta att skritta och pyssla med henne varje dag nu, i två månader till. Men jag känner mig så otroligt hjälplös. För det känns som att ingen kan fylla ett tomrum efter Hera. Ingen. Älskar den hästen otroligt mycket.

Känns i alla fall skönt att skriva av sig lite, om alla känslor som jag inte vet vad jag ska göra av.

Ta hand om er!

Elin


Önskar av hela mitt hjärta att jag kunde laga dig!


Kommentarer
Postat av: Frida

Tycker verkligen synd om er.. Förstår att det är jättetungt

2009-09-21 @ 23:25:41
URL: http://frajdolajnien.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tycker synd om er! Hoppas verkligen hon blir bra nu, Hon måste bli bra vännen! <3

2009-09-22 @ 15:23:30
URL: http://linneajarnstrom.blogg.se/
Postat av: Alba

vad tråkigt jag tycker jätte synd om dig och hoppas det blir bättre

2009-09-22 @ 16:08:21
Postat av: Sigrid

Men nej... det är inte möjligt. Åh Elin, jag känner verkligen med dig. Finns här om du vill prata, eller behöver något.

2009-09-22 @ 17:19:39
URL: http://anderssons.blogsome.com
Postat av: Annika

åh neej! stackare, :'( Hon och Du förtjänar inte detta :( håller alla tummar jag kan för att hon ska klara detta! världens största bamsekraaam

2009-09-22 @ 17:46:40
URL: http://jarnstrom.blogg.se/
Postat av: Elin

Kikade in på din fina blogg. Detta inlägg gjorde mig alldeles tårögd. Ingen borde få vara med om något sådant, kan inte ens föreställa mig smärtan. Håller tummarna för ett mirakel!

2009-09-23 @ 09:44:04
URL: http://bjurenhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0