Bildblogg

Glömde förstås kameran hemma... Men tog lite bilder med mobilen istället. Blev väl inga kanonbilder.. men alltid något! ;)


Så här bedjande såg Hera ut när jag gick förbi hennes hage med kärran.. "Snäälla släpp in mig!"

Såhär såg hon ut när jag inte tog in henne...


Sen tänkte jag att jag skulle gå in i hagen och ta lite fina bilder på henne. Men det gick väl sådär...


Hera tyckte att vi skulle gosa istället..


...och mobilen var ju så himla spännande!


Men när jag hade fixat klart i stallet så tog jag (till Heras stora glädje) in henne och ryktade och kliade henne tills jag hade kramp i armarna! Jättemysigt tyckte Hera :)


Kommentarer
Postat av: Tajna

Gud vilken sötnos!!!

2009-12-19 @ 17:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0