Hej mitt vinterland...

När jag vaknade i morse så fick jag en chock! Var otroligt mycket snö ute och det snöar än! Var upp till stallet och skrittade Hera tillsammans med Josefin idag med. Hera fick också lite av en chock när hon såg all snö. Hon ville bara stå stilla och titta upp i luften på snöflingorna och sen var hon tvungen att smaka lite av snön som låg på marken.. ;)





Nu ska jag lägga mig och sova lite. Är otroligt trött! Var hemma hos Anna igår på filmmys och vi hade det så roligt att jag helt glömde bort tiden... Men ska bara sova någon timme, sedan blir det massor av tenta-plugg resten av dagen. Börjar få lite tenta-ångest vid det här laget. :S

Kommentarer
Postat av: Tajna

Du klarar nog tentan med glans! :)

2009-12-15 @ 09:28:35
Postat av: caroline

ev ska vi byta in den men om vi säljer så vet jag inte riktigt, den är köpt i februari/mars så den är inte ens ett år, 2,40 hög och extra bred. Den är iaf värd över 120 000 kr. Kan ju höra av mig isåfall:)

2009-12-15 @ 14:06:59
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0