Julafton

I morse så föjde min syster Linda med mig till stallet :)! Det är inte varje dag det hände, så det var väldigt roligt. Medan jag mockade och fixade så kliade och borstade hon Hera, som kliade tillbaka. Sedan skrittade vi runt i ridhuset. Linda fick också skritta henne ett tag. När vi skrittat i en timme så gick vi ut i det vackra vintervädret och tog fina bilder på Hera och mig.

Var verkligen en jättemysig julaftonsmorgon :). Nu har vi ätit dopp i grytan och snart ska jag åka till stallet igen och ta in hästarna. Måste ju skynda mig så att jag hinner hem till Kalle! Så hästarna får komma in lite tidigare i dag.

Lägger upp några av bilderna från i förmiddags. Resten kommer komma eftersom här på bloggen :).






När hon kom ut i hagen så la hon sig ner och rullade tre gånger! :)




God Jul önskar Elin & Hera!!

 


Kommentarer
Postat av: Frida

God Jul!!!

2009-12-24 @ 15:32:17
URL: http://frajdolajnien.blogg.se/
Postat av: Emelie Nordström- träning/ tävlings blogg och lite allt möjligt

Vilken fin blogg du har:)kolla gärna in och kommentera min:) Gott nytt år

2009-12-30 @ 16:30:46
URL: http://emeelien.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Gulle ni , så fina vinterbilder.

2009-12-30 @ 18:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0