Lördag

Kom hem väldigt sent igår, ungefär vid den tiden då jag stiger upp i vanliga fall.. Hehe, så steg inte upp förrän ett i "morse". Men riktigt roligt hade vi i alla fall!

I stallet så pysslade jag bara med Hera, som var lite extra kelsjuk. Skulle klia mig hela tiden och hon tog i med mulen så att jag höll på att ramla omkull. Haha, tycker så ruskigt mycket om den där knäppa lilla hästen! Jag mockade och fixade givetvis också, precis som vanligt, samt att jag mockade hagen.

När jag kom hem så julbakade vi lussekatter och drack glögg. Hur mysigt som helst! Riktigt skön lördag :)


Världens vackraste ögon! (fotad i våras av Linnea Järnström)

Kommentarer
Postat av: Tajna

Låter jättemysigt! :)

2009-12-13 @ 11:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0