Söndag

Var i stallet före lunch idag. Mockade och fixade. Kännde att jag hade gott om tid på mig då jag gick och väntade på att mamma skulle komma upp till stallet och hålla mig sällskap när jag red Hera, så jag passade på att mocka åt Aconto också. Han har en väldigt lättmockad box, så det gick bara på några minuter.

Väl i ridhuset så träffade vi Alex, som jag tränat för några gånger, och som är syster till Hannah, som jag tränar mer regelbundet för. Jättekul att träffa henne igen :)! Var himla länge sedan. Hera var lite småpigg i början, men lugnade ner sig sen när jag sysselsatte henne lite. Gör lite öppna och slutor för att hon ska tänka på annat.

En sak som är väldigt roligt är att Rolf- Göran kom tvåa i Top Ten finalen i Paris igårkväll med Casall La Silla! Han är ju så otroligt duktig alltså. Och Casall är ju inte lite fin heller... Han kanske man ska önska sig i julklapp? Eller? ;)

Rolf-Göran Bengtsson kvalade till världscupfinalen med Casall La Silla, men avstår. Casall är inte mogen uppgiften just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0