Thank good, IT'S FRIDAY

Så jäkla skönt med fredag! Var uppe i morse och red tillsammans med Josefin. Hera tyckte att det var kul att få lite sällskap av Aconto, det märktes verkligen på henne!

När jag kom hem så skrev jag klart mitt fördjupningsarbete också! Så grymt skönt!! Det ska vara inlämnat på måndag. Typ första gången någonsin som jag är klar med ett arbete två dagar före! Då kan jag slappna av ikväll när jag ska på middag hos Akis som fyllde 19 år i tisdags :). Sen blir det (naturligtvis) utgång på någon nation! Är astaggad.

Har powernapat idag också, så att jag inte ska sitta som en zoombie vid matbordet ikväll.. höhö.


En prillig Hera


En ÄNNU prilligare Akis, på smålands nation för två veckor sedan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0