Ny vecka

Var i stallet på morgonen och skrittade ut med Hera. Hon var lugn och fin idag och det var riktigt mysigt att skritta ute i det fina vädret. Efter ridturen så duschade jag och schamponerade henne ordentligt. Hon blev så fin så. Men innan jag skulle åka så såg jag hur Hera la sig ner i en liten vattenpöl och rullade sig ordentligt.. Skitunge.

Mockade och fixade med det vanliga innan jag åkte hem. Nu sitter jag här och äter lunch. En god sallad som mamma hade tagit med sig hem till mig :) Har duschat och gjort mig i ordning. Kvart över ett så har jag företagsekonomi, slutar klockan fyra.

Hoppas ni får en bra dag!

Elin


Både jag och Hera saknar tävlandet


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

företagsekonomi är kul :)

2009-09-29 @ 14:11:38
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vilken fin bild :)

2009-09-29 @ 17:24:08
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0